luni, 23 ianuarie 2012

Un locotentent al Armatei Române, în uniformă, s-a alăturat protestatarilor în Piaţa Universităţii (VIDEO)




Un tânăr locotenent din Flotila 71 Aeriană Câmpia Turzii a sosit, în uniformă, în mijlocul protestatarilor din Piaţa Universităţii din Capitală. Militarul locotenent, în vârstă de 27 de ani, cu un salariu rezonabil, a declarat că a ales să se alăture manifestanţilor din Bucureşti din respect pentru această naţiune. Nu protesteaza impotriva nimanui in special, nu vrea sa dea jos pe nimeni.

"Am venit aici din acelaşi motiv pentru care oamenii sunt aici. Raed Arafat este pentru mine un erou. (...) Colegii mei nu au curaj să vorbească. Au familii, copii şi credite în bănci. Eu am depus jurământul în faţa cetăţenilor, nu în faţa cuiva. Imi asum răspunderea pentru ceea ce fac acum!" a declarat tânărul locotenent  Alexandru Gheorghe.

Întrebat despre consecinţele pe care le atrage prezenţa sa în uniforma militară, printre protestatarii din Capitală, tânărul locotenent a declarat că este conştient că vor exista urmări însă este dispus să şi le asume în întregime.


Citiţi continuarea şi urmăriţi imaginile video pe:
http://www.jurnalul.ro/observator/locotenent-protest-piata-universitatii-602295.htm