marți, 3 ianuarie 2012

 Inamicii mei – astăzi Băsescu
Scris de Hari Bucur-Marcu


Nu ştiu de ce domnul Traian Băsescu, preşedintele României, m-a ales pe mine ca adversar, pentru că, personal, ne-am întâlnit numai odată, bineînţeles, într-o cârciumă, pe vremea când era primar general al Capitalei şi, atunci, ne-am prezentat şi salutat cordial. Cert e că omul este evident împotriva mea.
Poate mă urăşte că, dacă este să ne luăm numai după meritele noastre personale, atât profesionale cât şi de educaţie şi de caracter, am ajuns mult mai sus şi mai bine decât ar fi putut el visa să ajungă vreodată, chiar şi atunci când îşi îndulceşte acele vise cu alcool.
Sau, poate, nu mă iubeşte că am pus un umăr solid la intrarea României în NATO, pe când el a rămas integrat în Tratatul de la Varşovia, de pe vremea când făcea spionaj în favoarea blocului comunist, chiar în ţara ce găzduieşte Cartierul General NATO.
Ori, este posibil să mă duşmănească pentru că eu, toată viaţa, am câştigat bani exclusiv din muncă cinstită şi de calitate, pe când el a furat continuu, atunci când nu a făcut contrabandă sau nu a luat o cotă de la membrii echipajului, din câştigurile lor ilicite, dar aprobate de Securitatea Statului comunist.

Citeşte continuarea pe:
http://haribm.blogspot.com/2012/01/inamicii-mei-astazi-basescu.html