luni, 21 mai 2012

 Un preşedinte "eficient"

Am văzut multe spectacole de circ la viaţa mea. Unele ţinute în aer liber, pe o scenă improvizată din caroseria unui camion, altele în sălile devenite neîncăpătoare ale căminelor culturale din comunele patriei, sau, uneori, în saloanele unor restaurante de lux. Cele mai multe le-am văzut însă, în urmă cu mulţi ani, peste 40 la număr, sub cupola circului „Capitol”, pe vremea când, „plictisit” de şcoală şi fiind în căutarea unei meserii, am încercat-o şi pe cea de „circar”. Minte de copil!
Aşadar, am văzut multe spectacole de circ. Unele mai bune, altele mai rele. Cel oferit de Traian Băsescu unui grup de români, probabil simpatizanţi, în sala de conferinţe a hotelului The Drake, situat pe 140 East Walton Place din Chicago, le întrece însă pe toate. 

Ilie Bâtcă

Citiţi continuarea pe:  http://batcailie.blogspot.com/2012/05/un-presedinte-eficient.html