sâmbătă, 19 mai 2012


Băsescu, nemulţumit de "turismul" lui Udrea?

Traian Băsescu a declarat sâmbătă seara, la o întâlnire cu românii din SUA, că toate guvernele au neglijat alocarea de bani pentru promovarea imaginii ţării, el arătând că numai în Guvernul Năstase, înainte de intrarea în NATO, s-au alocat sume în această direcţie.
"Adevărul este că toate guvernele României au neglijat promovarea României. Şi promovarea înseamnă bani. Noi am avut bani de promovare a României numai înainte de intrarea în NATO, în timpul Guvernului Năstase s-au alocat nişte sume pentru promovarea României. În rest, niciun Guvern al României nu a investit în promovarea României (...)Deci nu am investit şi probabil este una dintre marile noastre greşeli. Nu am investit să arătăm ce avem bun că, slavă Domnului, avem destule lucruri bune. Am lăsat să se propage numai (lucrurile negative n.r.). Deci este o greşeală făcută de noi în politicile noastre publice", a spus preşedintele, citat de Mediafax.ro.
Întrebat de ce nu s-a preocupat şi el de alocarea de fonduri pentru promovarea imaginii României în plan internaţional, Băsescu a răspuns că Guvernul dispune de buget.
"Eu nu dispun de buget, e Guvernul cel care dispune de buget şi dacă vor prefera să îi dea tot la primari în loc să promoveze România, ştiţi, o să rămânem tot unde suntem", a afirmat preşedintele care a condus de facto Executivul în ultimii ani, dictând totul.

Ioana Radu

Sursa:
http://www.cotidianul.ro/basescu-nemultumit-de-turismul-lui-udrea-183291/