luni, 26 martie 2012


Udrea și-a găsit locul în bucătăria lui Dinescu

Campania de umanizare a principalilor exponenți ai regimului Băsescu a continuat duminică cu o emisiune la Realitatea TV la care a participat Elena Udrea.
Comicăria a fost totală, în primul rând pentru că emisiunea în care s-a dat în stambă fosta ministresă era emisiunea despre bucătăreală a lui Mircea Dinescu. Cât despre prostiile pe care le-a debitat blonda preferată a lui Traian Băsescu, se poate spune cu ușurință că merită a fi încadrate în categoria " vorbește gura fără mine" .
Spre exemplu, până și mult prea binevoitorul și curtenitorul Mircea Dinescu a rămas interzis atunci când Udrea s-a comparat cu Margaret Thatcher. Fosta ministresă a declarat că a fost impresionată de cariera fostului premier britanic Margaret Thatcher, susţinând că şi aceasta la începutul carierei a fost atacată pentru modul în care se îmbracă. " Pe la 24 de ani era o domnişoară blondă care făcea o notă discordantă. Umbla în culori pastelate, în tocuri, cu poşetă", a spus Udrea, care a adăugat că lui Margaret Thatcher i s-a recomandat să renunţe la pălărie şi să îşi schimbe poşeta dacă vrea să câştige preşedinţia partidului. Și pedelista nu s-a oprit aici! Ea a mai găsit o asemănare cu fostul premier britanic din perioada 1979 - 1990. " Când era ministrul Educaţiei i se reproşa că ţipă, iar în stradă erau trei milioane de oameni cu păpuşi. Şi eu am văzut păpuşi cu Elena Udrea şi nu mi-a picat bine. Şi mie mi s-a spus că am o voce cu tonalităţi înalte la televizor", a mai susurat buzoianca ajunsă ministru.
Udrea nu a pierdut ocazia de a se victimiza, aidoma mentorului ei Băsescu. Ea declarat că în perioada facultăţii nu avea bani pentru genţi şi că acestea erau un adevărat lux. "Îmi amintesc că la început nu aveam geantă, era un adevărat lux să ai o poşetă, asta prin anii de facultate. Nu ştiu care a fost prima, a fost târziu şi după ce am terminat facultatea. Aveam o singură pereche de pantofi pe an", a dezvăluit blonda prezidențială.
Tot de acolo, de printre oalele lui Dinescu, Coana Joițica a simțit nevoia să mărturisească cât de prost s-a descurcat ca patroană unui restaurant, care s-a închis după un an din cauza pierderilor financiare.  "Am debutat în afaceri cu un restaurant, în 2002. L-am închis după un an deşi stăteam până dimineaţa, serveam la masă clienţii, mergeam şi la bucătărie. După un an văzând că cheltui banii din avocatură am închis", a povestit Udrea.

Cristina Horvat

Sursa:
http://www.cotidianul.ro/udrea-si-a-gasit-locul-in-bucataria-lui-dinescu-177341/