joi, 20 octombrie 2011

Patriciu, despre palma lui Băsescu: Am văzut cu ochii mei şi îmi menţin declaraţia
Traian Băsescu a câştigat procesul cu Dinu Patriciu, în legătură cu scandalul copilului lovit, care a marcat alegerile din 2004. Omul de afaceri a declarat, însă, că îşi menţine declaraţiile, dar regretă că a vorbit la vremea respectivă despre incident: "Rezultatele acelei intervenţii publice nu au fost cele pe care mi le-aş fi dorit".
"Eu ce am văzut nu am văzut la televizor, am văzut cu ochii mei şi îmi menţin declaraţia. Există două procese, unul în care eu eram reclamant şi altul în care domnul preşedinte era reclamant. L-am pierdut pe cel în care dumnealui era reclamant. Mai există şi celălalt proces. Să aşteptăm decizia şi în acela", a declarat Patriciu, în cadrul emisiunii "Ultima oră" de la Realitatea TV.
Întrebat dacă episodul cu palma lui Băsescu a fost regizat, Patriciu a răspuns: "Dacă ar fi fost aranjate ar fi fost ceva mai bine aranjate şi, aşa cum preşedintele spunea, ar fi trebuit făcute cu două trei zile mai târziu şi atunci nu ar mai fi avut cum să reacţioneze".
Omul de afaceri regretă că a vorbit la vremea respectivă despre incident: "Rezultatele acelei intervenţii publice nu au fost cele pe care mi le-aş fi dorit".
Preşedintele Traian Băsescu a câştigat procesul cu omul de afaceri Dinu Patriciu, după ce l-a dat în judecată pe acesta după ce acesta l-ar fi acuzat că ar fi lovit un copil, peste faţă, la un miting electoral din 2004. A doua zi avea să apară şi filmuleţul în care şeful statului părea că loveşte un tânăr.
"Am fost împotriva asocierii cu PD, acest partid populist condus de un comunist şi în 2004. De altfel, împotriva lui Traian Băsescu am şi o chestiune personală. În campania electorală din 2004, la Ploieşti, l-am văzut dând un pumn unui copil, care din greşeală strigase: Trăiască Iliescu! L-am văzut cu ochii mei. Mai sunt şi alţi oameni care l-au văzut şi ar putea depune mărturie dacă nu ar fi membri PD-L", spunea Patriciu la Realitatea TV.
A doua zi, Realitatea TV a prezentat chiar în timpul unei emisiuni în care invitat era Băsescu filmuleţul acuzator. Filmuleţul fusese postat pe site-ul ziarului "Gardianul". La câteva ore distanţa, şeful statului a declarat că filmuleţul este fals şi l-a acuzat pe Patriciu. "Să-ţi fie ruşine, Dinu Patriciu!", spunea în lacrimi atunci Băsescu, de la sediul său de campanie.

Dan Zavaleanu

Sursa:
http://www.cotidianul.ro/patriciu-despre-palma-lui-basescu-am-vazut-cu-ochii-mei-si-imi-mentin-declaratia-161361/