sâmbătă, 15 octombrie 2011

Dezvăluire de senzaţie: "Ilie Stan se iubea

nebuneşte într-o Dacie cu Elena Udrea!" 

Replica antrenorului Stelei este "antologică"


Ilie Stan şi-a văzut visul cu ochii şi a ajuns antrenorul Stelei. Echipa vieţii îi aduce însă şi neajunsuri, iar unul ar putea fi dezvăluirile din trecutul său. Una dintre "loviturile" readuse pe tapet este realaţia avută de antrenorul Stelei cu Elena Udrea.

"Elena Udrea a fost marea lui iubire. Ea era şcolăriţă la Buzău, acum vreo 20 de ani, când erau împreună. Ilie avea o Dacie albă, în care se tot giugiuleau când se întâlneau
", a declarat Vadim Tudor la gsptv.

Ilie Stan era în urmă cu 20 de ani vedetă locală după ce a ajuns titular la
Steaua. Actualul ministru al Dezvoltării Regionale, Elena Udrea avea 18 ani. Informaţia este recunoscută de Ilie Stan, care are însă o replică memorabilă

"E adevărat că am întâlnit-o pe Elena Udrea, fiind amândoi buzoieni, dar n-am cunoscut-o aşa cum mi-aş fi dorit"
, a spus antrenorul în conferinţa de presă de vineri

Vadim Tudor: "Elena Udrea a venit de la Buzău la Bucureşti, după el, şi se iubeau nebuneşte în maşina lui. Ce, e vreo ruşine asta?!"

Sursa:
http://www.prosport.ro/sport-life/sport-life/dezvaluire-de-senzatie-ilie-stan-se-iubea-nebuneste-intr-o-dacie-cu-elena-udrea-replica-antrenorului-stelei-este-antologica-8869497


P.S.

Încă o dată regret că au fost interzise comentariile la materialele postate pe paginile filialelor SCMD. De multe ori am primit pe mail tot felul de comentarii, inclusiv la parodiile mele, dar neavând posibilitatea să le răspund expeditorilor, acestea au rămas necunoscute. De data asta, nu mă pot abţine şi, la subsolul materialului, voi posta câteva dintre cele mai... năstruşnice comentarii:

Horaţiu: Dacia staţiona sau era în mişcare?
Răspunsul meu: Câteodată da, câteodată nu.

Marius C.: Schimb Nissan cu Dacia lui Ilie Stan.
Răspuns: Cred şi eu. Peste ani, când duduia va ajunge preşedinte, maşina asta o să valoreze o avere. Mai ceva decât trabucul lui Bill Clinton.

Dinu: Anvelopele Daciei aveau inscripţia "all seasons", alături de simbolul unui fulg de nea?
Răspuns: Nu are nicio relevanţă. Pe vremea aceea nu se inventase O.G. 5 (aprobat prin Legea nr. 161). Şi chiar dacă ar fi fost, legea nu se aplică retroactiv. Cu excepţia celei care vizează pensiile cadrelor militare în rezervă şi în retragere.

Anonim: Era o Dacie papuc?
Răspuns: Habar n-am. Aha! Bănuiesc la ce te gândeşti.

Biliuţă