duminică, 12 februarie 2012




Liderul PNL despre situaţia din ţară
Antonescu: "Băsescu se dă ca nesimţitul cu sania, în timp ce oamenii mor"


Liderul PNL l-a criticat dur sâmbătă seara la Antena 3 pe Traian Băsescu, care se află zilele acestea la Predeal.
"Se dă ca nesimţitul cu sania în timp ce oamenii mor", a declarat președintele PNL făcând referire la situația din țară.
Crin Antonescu a vorbit la Antena 3 și despre strategia USL și despre relația cu Victor Ponta.
Astfel, preşedintele PNL a declarat că USL nu ar trebui să-şi schimbe strategia, deoarece datorită acesteia Opoziţia a ajuns la un procent de 55-60% în sondajele de opinie.
Antonescu a spus că tonul şi poziţiile sale au fost identice cu ale lui Victor Ponta timp de un an, până la discursul ţinut de acesta în Parlament la învestirea guvernului Ungureanu.
"Cred că am avut o unitate de exprimare. Foarte clar lumea a văzut că am fost pe aceleaşi poziţii", a susţinut acesta.
Liderul PNL a adăugat că a avut o discuţie cu preşedintele PSD după alocuţiunea din Parlament pentru a lămuri anumite lucruri.
"Greva parlamentară este în vigoare, discursul domnul Ponta a trecut, greva rămâne", a precizat Antonescu.
Întrebat dacă intenţionează să-şi schimbe tonul după modelul lui Victor Ponta, liberalul a spus că nu poate fi vorba de aşa ceva.
"Cum să-mi ceară Victor Ponta să renunţ la tonul radical? Domnia sa a dat nişte explicaţii, nu avea ce socoteală să-mi ceară mie. Sper că este un episod închis, Mie nu îmi trebuie discuţii multe, am toate asigurările că mergem mai departe aşa cum ne-am înţeles acum un an şi am mers un an. Dacă o formaţiune pe un anumit discurs a convins 55%-60% dintre cetăţeni că este o organizaţie de încredere care merită aleasă, ce rost are să schimbe macazul, stilul? Nu se justifică. Cei de la putere dacă nu le pui mâna în gât şi nu protestezi îţi bagă mâna în buzunar şi îţi iau tot", a subliniat Crin Antonescu.

Alexandru Vişan

Sursa:
http://www.cotidianul.ro/antonescu-basescu-se-da-ca-nesimtitul-cu-sania-in-timp-ce-oamenii-mor-172581/