luni, 20 februarie 2012


Bilanţul MApN. Procesul de revizuire a pensiilor va continua până în 2014

Scris de : D.S.S.

Premierul Mihai-Răzvan Ungureanu le-a transmis militarilor, luni, la bilanţul MApN, că ştie, în mare măsură, problemele cu care se confruntă, afirmând că este datoria sa să fie atent la nevoile personalului din minister.
Vă vorbesc şi în nume personal, nu doar în numele celui care astăzi conduce Guvernul României. Am avut ocazia, în numeroase rânduri, să-i cunosc pe mulţi dintre cei prezenţi în această sală. Le-am apreciat întotdeauna seriozitatea, devotamentul, înţelegerea, faptul că au ştiut, asumându-şi privaţiuni, riscuri, să facă în aşa fel încât haina pe care o poartă să fie încărcată de demnitate, reprezentându-şi ţara, reprezentându-şi familia profesională. Mă bucur să mă aflu aici alături de dumneavoastră, la această reuniune anuală de evaluare. Ministerul dumneavoastră este un minister important, este un minister care face parte dintre instituţiile cu pondere semnificativă în economia simbolică a întregului Guvern. Într-o mare măsură, cunosc problemele dumneavoastră şi sunt convins, după ce aţi avut un an solicitant, un an greu, îmi este mie o datorie să fiu atent faţă de personalul acestui minister şi faţă de nevoile sale“, a spus Ungureanu, la prezentarea bilanţului activităţii MApN pe anul 2011.
Armată cu buget de avarie
Ministrul Apărării Naţionale, Gabriel Oprea, a declarat că bugetele care au putut fi asigurate Armatei Române au fost de avarie şi a menţionat că Armata este cea mai reformată instituţie a statului român, formată din oameni competenţi şi profesionişti.
”Armata României
a străbătut un an dificil, aşa cum a fost pentru toţi românii. L-am parcurs cu fruntea sus şi cu dorinţa fermă de a ne îndeplini obiectivele asumate în faţa cetăţenilor ţării şi în faţa aliaţilor noştri. Am reuşit cu chibzuinţă, cu pricepere şi cu respect permanent faţă de români să ne administrăm eficient şi transparent resursele”, a afirmat Gabriel Oprea, la bilanţul activităţii pe 2011 a MApN.

Citeşte continuarea pe: 
http://www.ziuaveche.ro/top-secret/armata-2/bilantul-mapn-procesul-de-revizuire-a-pensiilor-va-continua-pana-in-2014-75804.html