luni, 11 iunie 2012

Aştept numărătoarea paralelă a banilor furaţi


 
"Numărătoarea paralelă” arată, scorul "numărătorii paralele” indică, acum o oră "numărătoarea paralelă” a voturilor ne situa pe... Împreunate, cele două cuvinte sună melodios în gura interogativă a ziaristelor, altfel, cu gravităţi coborâte în gâtlej, acolo unde-şi au cuibarul notele joase, când sunt declamate de politicieni. Numărătoarea voturilor, paralelă sau încrucişată, în zig-zag sau piezişă, indică o singură certitudine: partidul lui Băsescu, portocaliul mascat în pestriţ sau verde, pitit în toată cromatica spectrului solar sau lunar, a fost identificat de alegători şi scuipat afară prin vot. Gata.
Că s-a mai agăţat, ca un ciulin de haina puterii, un îmbuibat ca Pinalti, că au scăpat sancţiunii poporului încă trei graşi ai politicii băsiste sunt excepţiile care confirmă dezastrul. Zâmbetul şi relaxarea şmecherească a preşedintelui, ieşit cu căruciorul electoral în supermagazin, n-au însemnat decât bomboana de pe coliva PDL. N-a salvat nimic intervenţia prezidenţială. Poate, în divizia B unde a căzut partidul său şi unde va juca ţurca în următorii mulţi ani, un biet procent în competiţia cu partidul lui Dan Diaconescu. Nu-i exclus ca la toamnă, PDL, bătut şi de tatăl nefericitei Elodia, să se zbată în zona turmei rezumate a lui Gigi Becali şi să mănânce cafteală în divizia maidan.
Aş fi nedrept cu mine însumi, insultându-mă aiurea, dacă n-aş recunoaşte că m-am bucurat. Am cinstit chiar şi o cinzeacă, la miezul nopţii, cu fratele meu, aflând că PDL a luat-o pe coajă rău. Amândoi, eu cu pamfletul, el cu caricatura, ne-am tot bătut, zi de zi, cu puterea băsistă. Nu ne-a fost roz. Mie aproape că mi-a strivit agenţia de presă A.M. Press, pe care am inventat-o după 89, retezându-i abonamentele şi trimiţându-i în şomaj redactorii. Lui, cu toate că lua premii internaţionale unul după altul, i se aplicau oriunde tălpi. Aveam deci motive să ne bucurăm cu toate că, în plan, cum se zice, personal, n-avem cereri şi aşteptări. Bucuria e gratuită şi nerevendicativă. Bucuria se nutreşte din sine. E liberă de contract şi independentă cosmic. Când râzi sincer, din tot sufletul, comunici cu îngerii care şi ei, se zice, se veselesc uneori.
Şi totuşi, neretezând atât de iute aripile bucuriei, îmi îngădui nişte întrebări. Să zicem că ar fi pentru Ponta. E de-o seamă cu prima mea fiică. Acum, că Victor s-a făcut băiat mare şi vorbeşte cu vorbe la locul lor, găsesc potrivit momentul să-i aduc aminte că-i de meserie om al legii. Lumea asta a noastră a fost atât de furată, de insultată moral şi financiar, încât a venit vremea unei numărători. Nu de voturi, ci de bani. Pune organele, pe care le lauzi că şi-au făcut datoria, să numere, paralel sau încrucişat, sacii cu bani furaţi. Nu trebuie să le spui unde să caute. Vor ajunge singuri nu doar la soţul Elenei, să zicem, ci la Elena însăşi, nu doar la asociaţii de terenuri şi asfaltări ai lui T. Băsescu, ci chiar la Traian Băsescu. Voturile ni le ştim, că noi le-am băgat în urnă. Ajută-ne să recuperăm miliardele. Dă hoţii pe mâna justiţiei. Abia atunci biroul naţional de numărat va putea raporta o cifră oficială. Nu-i lăsa pe nealeşi să cheltuiască pe plajele planetei, râzând de noi că i-am bătut electoral.

Sursa:
http://www.jurnalul.ro/editorial/astept-numaratoarea-paralela-a-banilor-furati-615258.htm