marți, 31 iulie 2012


Să-l însoţim pe Băsescu la Cotroceni!

Autor Lucian Avramescu


Doctorul Eliade Rădulescu din Ploieşti mi-a transmis un mesaj al cărui tâlc l-am înţeles rămânând singur, cu ecoul vorbelor prietenului meu din copilărie, în urechi. Dacă Traian Băsescu se întoarce la Cotroceni, dacă Băsescu are curajul să revină la Cotroceni, dacă obrăznicia lui va fi atât de urâtă şi de scârboasă, venim, este angajamentul meu, zice doctorul, 300 de mii de votanţi, o mică parte din cei aproape opt milioane de cetăţeni care am votat împotriva lui, acolo. Vom fi la porţi. Vom fi de faţă, la porţile Cotrocenilor. Nu vom striga, aşa cum au strigat poliţiştii, „Ieşi afară, javră ordinară!” pentru că el este deja afară. Vom tăcea, iar printre noi, printre rândurile noastre strânse, compacte, va trece spre Palat suspendatul.
Ce se va petrece mai departe bunul meu prieten? – întreb eu acum. Speri poate că i se vor înmuia picioarele? Speri că se va întoarce pe călcâie jenat sau aflând că sunteţi acolo nu va mai veni aşa cum n-a mai venit în mulţimi nepritocite de SPP şi de partidul lui de atâta vreme? Oare acest farsor şi acest laş se va prăbuşi? Dacă vrea să vină cu Udrea şi Videanu şi Berceanu şi Boagiu îi veţi lăsa să treacă printre rânduri, în grup?
Şi eu am fost la vot şi am votat Da, adică să se ducă pe pustii Băsescu. Când îşi va relua domnia, împotriva votului meu, voi fi şi eu acolo. Vii şi tu prietene, cel care-mi citeşti rândurile, când Crin Antonescu îi va preda cheile, la Cotroceni să-i arătăm cât de puţini suntem, noi cei opt milioane şi ceva? Singura rugăminte dacă vii e să păstrezi tăcerea. Ca la o înmormântare, ca la o reînviere. E important să nu spunem nimic. Doar să fim acolo. Vii?


Sursa:
 http://ampress.ro/editoriale/sa-l-insotim-pe-basescu-la-cotroceni/