luni, 1 octombrie 2012

DOAR O SIMPLĂ CONSTATARE

În data de 1 octombrie 2012, 11:59, Sindicatul Militarilor <sindicatulmilitarilor@gmail.com> a scris:

AM ONOAREA SA VA SALUT,
Raspunzand solicitarilor SCMD, din cele circa 20 de ordine si medalii care vor fi acordate rezervistilor cu ocazia Zilei Armatei, SCMD poate  face propuneri pentru urmatoarele:
1.   O propunere pt. 1 (unu) ofiter cu studii superioare, care are déjà gradul de cavaler;
2.  Pentru subofiteri si maistri militari:
a.  2 propuneri pentru Virtutea Militara Clasa a III-a
b.  2 propuneri pentru Virtutea Militara Clasa a II-a (persoane care au déjà clasa a III-a)
c.   1 propunere pentru Virtutea Militara Clasa I (persoane care au déjà clasele II si III)
Propunerile vor fi avansate de BO ale Filialelor pana maine, 02.10.2012, orele 12.00.
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE (SCMD)
Coordonator Secretariat General
Lt. col. (r) Rinciog Dumitru
Telefon 0736600961


ACEASTA E CONSTATREA MEA!


Nu am nimic cu maiştrii militari şi subofiţerii. Dimpotrivă, cred că am mai mulţi prieteni din rândul acestora, decât dintre ofiţeri. Nu am avut nimic împotrivă nici când pensia mea a ajuns mai mică decât a unui maistru militar sau subofiţer. Dar parcă prea se petrec toate pe dos când citesc şi această notă. O propunere pentru un ofiţer (cu studii superioare), care are deja gradul de cavaler, şi cinci!!! propuneri pentru maiştri militari şi subofiţeri? Nu că eu mi-aş fi dorit un astfel de ordin sau medalie. Doamne, fereşte! Mă mulţumesc doar cu cele două medalii şi brevete semnate de Ceauşescu. De atunci n-am mai primit altele. Bine că sunt decoraţi chelnerii şi bucătarii lui Băsescu şi MRU.
Ilie Bâtcă