sâmbătă, 7 mai 2011

Tolba cu săgeţi

Ultima discuţie dintre Traian Băsescu şi Osama ben Laden

Într-o dimineaţă, când tocmai îşi sorbea liniştit „cafeaua” din paharul aburind, Traian Băsescu se trezeşte cu Osama ben Laden în cabinetul său de la Cotroceni. I se face părul măciucă în cap, se îneacă şi, printre sughiţuri, îl întreabă pe acesta:
- Cum ai intrat în cabinet, Osama?
- În brimul rând, nu e bine la tine să bei aşa dimineaţa. Al doilea, am intrat be uşa be care o să ieşiţi voi de la guvernare, adică be uşa din dos, parcă aşa spune la voi. Şi, în al treilea, bei, nu sbune la mine Osama, că nu suntem de-o sama!
- Bine, nene, da cum vrei să-ţi spun? Bei, ca la voi, la musulmani?
- Bei, la mine nu bei niciodată, nu ca la tine, bei toată ziua.
- Lasă asta! Da cu ce treburi pe la noi, dacă nu-ţi e cu supărare?
- Bei, ştii că la mine a facut casa boc...
- Ha, ha, ha... Ţi-a făcut Boc prima casă?! A fost el în stare să facă măcar o casă undeva?
- Nu brima casa, bei. Ultima casa facut boc la mine. Şi nu a facut biticu asta al vostru.   Americanii au facut boc la mine.
- Bine, bine... Şi eu cu ce te pot ajuta, nene Osama?
- Bei, am auzit că la Romania este rai mare şi am venit la voi, să nu mai merg bana la ceruri, că vai de capu meu. Nu vezi?
- Văd, nene Osama, de-aia nu te-am recunoscut de la-nceput. Da, de unde, până unde treaba asta cu raiul din România?
- Bei, Traiane, scrie la cutiuţa asta că la Romania este mare rai? Scrie!
- Al dracului, Boc, ăsta. I-am zis de atâtea ori să nu se mai joace cu iPad-ul ăla. Eu am spus că în România e bai mare şi el uite ce-a scris...